Thursday, October 29, 2009

6 world's largest and biggest

World's biggest poop

world's largest poop
The longest dump ever verified was produced by an American, who produced a 'staggering turd' over a period of 2 hr 12 minutes which was officially measured at 12 ft 2in. The offender is banned from 134 washrooms in his state. The scary thing is that anyone decided to measure and record the worlds biggest poop.


Jonah Cardeli Falcon, the man with the World's Biggest Male Reproductive Organ


world record man with the biggest penis
Biggest human penis belongs to the New Yorker Jonah Cardeli Falcon (born July 29, 1970). His willy is 9.5 in (24.13 cm) flaccid,13.5 in (34.29 cm) erect! The average human penis is 6 in (15 cm) long. He is an American actor and talk-show host, which appeared in some sitcoms, British television shows and Hollywood movies. He was born in Brooklyn and identifies himself as bisexual.


But the huge penis is not a blessing. It rather condemns him to loneliness: there's no match babe. He lives with his mom and his whale penis, without a girlfriend for 12 years.
But do you know that the largest penis in nature belongs to the biggest animal, the blue whale. The largest measured penis reached 2,4 m (8 feet).
world record for the biggest penis
so the whale wins!


Largest pool in the world
world's largest pool

World's largest pool beside the sea in Chile. More than 1,000 yards long, covers 20 acres, had a 115ft deep end and holds 66 million gallons of water. Took five years to build, cost nearly £1billion and the annual maintenance bill will be £2million.


World's biggest baby

Guinness Book of World Records says the heaviest baby ever was born to Anna Bates of Canada in 1879. It weighed 23.12lb (10.8kg) and died 11 hours after birth.


World's largest house
World’s biggest house is Windsor Castle, located in England, Berkshire, with a surface of around  484,000 square feet (about 45,000 square meters). The castle now occupies 13 acres of land, having 1,000 rooms.


World's biggest dog
world's biggest dog
Hercules- awarded the honorable distinction of Worlds Biggest Dog by Guinness World Records. Hercules is an English Mastiff and has a 38 inch neck and weighs 282 pounds.

134 comments:

that dog is so huge, are you sure it's not some type of dinosaur?

Nope, that's definitely a huge dog, biggest I've ever seen

Is that the guy with the biggest poop in the picture?

They touched a whale's penis!! hehehe XD

u no when the say they have big shlongs there really acutuly small

iv seen biggger penises then that in my bed and no its not mine...

I've seen longer dicks, my husband is 12 inches non erect

U suck I am divyansh chawla from udaipur I suck my own penis

my friend done a bigger shit, 15inches in 30mins. unhumane.

HAHA Sounds to me you're watching him take a dump!

wow that whale penis is only 15 inches shorter than mine!

That's not even a blue whale, it's the star of that lame 80's movie orca. This is the only paying gig he could get. Now as long as he doesn't pull a John Holmes and die of the HIV a orca reunion looks promising

Yeah I was thinking that, do they really expect us to believe thats a blue whale? That was so obviously an Orca, it was like 3 times the size of the person :P Blue whales are so much larger, plus im not familiar with this website whether it is mainly just jokes etc, and judging from how around 80% of posts involve someone saying something along the lines of "LOL I GOT BIGGER WILLY" Im imagining its just for idiots. But why is it that there are 6 feasible facts on this page, and then just an obvious false article about a 4 meter shit, and then an unrelated picture of a man shitting on a beach... Dont really understand my point but im tired, hope there was a point somewhere.

Peace!

THESE ARE THE SICKEST PEOPLE EVER. DONT THEY HAVE BETTER THINGS TO DO WITH THEIR LIVES.

I eat poop. Matter of fact, I wanna smear it all over my face while I make passionate love to my girlfriend.

just balls that all i have to say

why do people like to leave comments on this topic like what I'm doin right now

Currently trying to beat the poo record... kinda runny though. You think we could just weigh it?

the wordls biggest baby i feel sorry for him or her the penis kinda sucks the worlds fattest man whould die any time know

you know that guy did not take the crap you can tell

Nasty and weird but I still came to the site...

Poop and dick .... Quite a conversation starter

My Dick Is 16cm long O.o is that not bad for a 16 year old? xD

Poopoopoopoopoopoopoopoopoopoopopoopoopoopoopooop

Lmao immature people giving dumba** comments.... Smh.

My 8===============D is one inch



Of the floor

I'm sorry to say but gays are attention seeking whores that should just kill themselves. Especially biseXuals.

49'9% people here is gay that want to suck that penis, the other 50% are people who laught about that 49'9%, and the 0,1% it's me

That's a picture of a killer whale, not a blue whale.

49.9 and 0.1 Also, you use I, not i when talking about yourselves. Last one, guy who was saying his penis is one inch off of the floor, you spelled off, so you wrote "My penis is one inch of the floor." So, you're saying your penis is one inch.

The whale penis looks like a skinless squid tentacle???.....

wondering y this is the most popular topic in this site.. lol

hey anonymous sounds like that whale penis is 15 inches longer than yours and that whale penis is 15 inches long

that poop picture is made of sand come on people its not hard to figure out

Im 13 years old and my penis is 16 cm long! But your size is not bad, dude! Be proud!

This shit is crazy as hell lol the shit u find on the Internet and that is a killer whale and that dude didn't take that shit he has his pants on and the human body can't hold that much he would be dead before he toll a shit lol lmfao!!!!!!!

Boy please shut up you know good n well your dick Amit that long you probably just got some bass in your voice

I cant even think of a comment... -_-

What the fuck is wrong with you? First of all they are not "gays" they are normal people who love somebody of the same sex just as much if not more than heterosexual couples. You sir, need to grow the fuck up.

The guy with the massive penis should be showin off his cock. Not fuckin with other guys.

YoU both need to chill! I be the first to say, I don't think being gay is right. Males are designed to be attracted to females. When that's not the case, something isn't right. I know your thinking; "dude there born that way!" well, actually, 9 times outta 10, (or more) it's those guys who try to hard to be different, and or never "fit in". I think thats the cause of most homosexuality today. And I think we all should put a stop To pUshing the "weird kids" aside. Now as for the other cases, for instance, having both guy and girl parts, that's a whole Different argument.

All gays are mentally sick individuals and should all be kept in padded room until ee genocide their faggot exsistance.... gays r un natural and need to not live

Hobble flob pink panther poket monster crash bandacoot

Mine is average 5 1/2 in placid

you guys must have been browsing porn and ended up in this site

why do you people keep on flooding this post with comments, there are still so many posts in this site, why this? omg

y don't u guys stop jerkin 'round this topic? this one's quite interesting, http://x-weird.blogspot.com/2012/10/filipino-undergoes-surgery-to-look-like.html

World's largest pool in the world?

I eat 3 cans of cheap wal mart chili then $hit on your porch!

POOP IS SAND!!!!!!!!!!!!! Maybe...... IT'S NOT BROWN!!!!

the world's biggest poop was taken by a woman

Great Dane are the largest dog breed ~ my 2 cents

You alll are a buntch of faggots

il make yu go uhhhhhhhhhhhhhh and make u bleed

There's no way one person's bowels could hold that much doodoo. Most of the other stories seem somewhat legit, but I don't buy the poop story for a single second. No pun intended, but I call BS.

I can't stand when every one picks on gays Jeez

Get a life.

WTF! Im proudly Bisexual and to see u say something like that is fucking horrible... u should go kill urself for being straight ass hole! All u straight ppl r jus as much of attention seeking whores as any of us gays or bisexuals! Screw u ass hole!!

well i guess,they have to change the records cause my boyfriend is 20 inches when erect :D not kidding :|

That's the funniest Shit I read on this page, tears to my eyes hilarious!

I'm sorrybut we are who we are and your a dick

Awww, that puppy is so cute! ☺��

Bull fucking shit why don't you take your boyfriends one inch erect down to the store to get some blue pills you fucking lier

U idiot the guy isn't shitting on the beach it's sand. What dumbass

what id like to know is wtf did the guy who pooped the worlds biggest crap eat

dammmmmmmmmm that's all I gotta say

Isn't there some way to prevent morons and brain-damaged people from posting here? Oh, wait, I guess that would eliminate 98% of the posts.

Morans, all morans, except the dog.

The huge dog is a known hoax.

I came to this sight seeking information on the worlds largest turd. I routinely pinch out 1-3 footers on a weekly basis, it's an amazing feat and feeling once it's passed...lol. Healthy as a horse, I am as regular as they come. I thought I might have a shot, but there's no way I can pinch a 12 footer. Oh well.

LOL I usually don't leave comments on this kind of shit, but you morons deserve a trophy...

so that makes you a midget?

Go snort coke from Hillary Clinton's ass. That's all I have to say

To bad your a short ass midget

Shouldn't the dog also win the longest dog slong as well? You would think he has the longest one anyhow? They should have measured.....

NO where near the biggest dick... sigh no where near wth

The dog has a a wiener long enough to mount that horse and produce a couple of horse hounds... AKA " Massivestiffs "

Its called a fake penis implant ,so many insucre faggots and whores like you with no common sense

Either retarded little kids,or not knowing the difference betweem cm and in you child have a 1in 4cm chode congrats faggot

Ermmmm you so realise 16 cm is only like 6 and a half inches right? Not exactly bragable lmao

my c=========8 is real small and i'm 14 years old. :{(

Gosh that is freaking mean somebody could of saw that and went to go kill their self right now CALM YO TITS!!!!!

Love the dog the rest crap haha

my dick is 2 inches when hard. woo hoo

Everytime I jog I kick my penis with my knees.

My nickname is tripod...because all 3 of my legs are the same size.

THE BIGGEST TURDS IN THE WORLD ARE REPUBLICANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

They were actually wrong blue whale has the 2nd largest. .. (private) in the world.......... I HAVE THE LARGEST I COULD MAKE A BLUE WHALE GAG AND THROW UP!!!!!!!!!!!!! BOOM YEA I SAID IT

Damn a flea would have to fake it and laugh when they talk to all thier g/f

You say that like its a weird thing or something... Thats just standard practice in my house

You are all morons reading over this post!!

Never say that. You may cause someone to suicide. You never know about some people. They still have a chance at Jesus. No matter what even if no one else does, Jesus loves you.

No that's a fake pic, made by an ameture

Well report them to people

You cant be taking all that dick! And that was 6 years ago ..how the pussy lookin NOW.

My penis is 8 inches, 20 ish centimeters and im pretty ok with it. Its a little 2 inch kiddo when flaccid though :D it shrinks in my body when its cold lol

Thank u so much for having such a nice and entertaing stuff for us. I really enjoy your blog and the way you have describe your content.I also have some amazing and wonderful stuff and i wana to share it with you.
World Records List

Why the should gays kill them selves along with bisexuals?

That's a horrible thing to say, if people choose that lifestyle why should they be told such horrible things, if it makes them happy then let them be happy.

I really would like to know what is the biggest round poop ever produced by a person? I've looked and looked and all i find is longest. I want to know because yesterday the 9th of October... I expelled a piece that took seven hours it was like i was in labour. And after much grunts and scream i expelled a round poop that was about 8in. in diameter it was the size of the head of a newborn that would weigh about 8lbs. Took 7 hours to expel

XD XD I'm reading this while taking a dump, it was pretty big and I wanted to see if it was a record

My shit is way bigger than my dick

I have a tiny dick and huge balls they call me buckett

I think the joke with the orca is a free WILLY reference.

Post a Comment

No foul language, backlinks should be related to posts. Comments from those who do not follow these simple rules will be removed. Thank you.

Recent Weird Stuff

More Weird Stuff